Most z trati na Kladno, přes který se jezdilo u pražského Výstaviště, snesla o víkendu těžká technika. O technickou památku ale nepřijdeme, zamířila do muzea na Masarykově nádraží.
Snesení mostu probíhalo v rámci projektu Modernizace železniční trati Bubny - Výstaviště, která představuje první fázi stavby spojení Prahy a Kladna a rovněž Prague Airport - Letiště Praha. Příprava na snášení mostu začala v ranních hodinách, most byl snesen před 15. hodinou. V neděli brzy ráno byl most odvezen na nákladové nádraží Žižkov, počká zde na dostavbu Muzeu železnice a elektrotechniky NTM, kde bude v budoucnu vystaven. Muzeum bude součástí Národního technického muzea.
Most byl uveden do provozu v roce 1890 a je skvělým příkladem příhradové nýtované konstrukce. Jeho autorem je český konstruktér František Prášil, který je rovněž podepsán pod konstrukcí petřínské rozhledny. Projekt Modernizace železničního úseku Bubny - Výstaviště realizuje sdružení firem, jehož lídrem je Metrostav TBR.
Spolu z železničním mostem zmizelo i jedno problémové místo v pražské tramvajové síti, kde bývala kvůli nízké podjezdné výšce často stržená trolej. Naposledy v březnu zde strhli trolej stěhováci, kteří špatně ohodnotili výšku podjezdu.