Opravuje se původní vlečka, tou se bude možné svézt po celém areálu skanzenu.
Pokračuje rekonstrukce železniční vlečky na Mayrovku. Z prostoru kolejiště byly vykáceny náletové dřeviny, bylo navezeno přes 1000 tun štěrku a snáší se kolejiště vlečky směrem k bývalému seřadišti Tuháň pokladačem kolejových polí PKP250/20.1i. Rekonstrukce vlečky se realizuje v projektu Cestou uhlí a železa.
Tak se nazývá projekt rozsáhlé rekonstrukce, která čeká Mayrovku v nejbližších dnech, měsících a letech. Začíná se rekonstrukcí vlečky a úzkorozchodné dráhy. Na Mayrovku bude možné dojet pohodlně vlakem z Prahy hl.n. a následně se svézt důlním vláčkem po areálu. V další fázi projektu bude spuštěna rekonstrukce jámové budovy Mayrau, lampovny a kompresorovny a depozitáře