Kladenský zastupitel Lukáš Hanes se sešel s Vojtěchem Munzarem a Leošem Stránský s ministrem dopravy Martin Kupka nad finálním návrhem nové nádražní budovy.
"Ve zkratce, rekonstrukce staré budovy kladenského vlakového nádraží by byla výrazně dražší, než se původně předpokládalo. Osobně bych byl pro opravu stávající budovy, přeci jen těch historických budov na Kladně moc nemáme. Při rekonstrukci, jejíž součástí je podzemní bezbariérové spojení nástupišť a Kročehlav, proběhly sondy, které ukazují, že oprava budovy by byla dražší než postavit budovu novou, přičemž by zůstal pouze skelet. K dispozici je posudek Kloknerova ústavu," uvádí Lukáš Hanes.
"Za mě celkem jednoduché. Nemá smysl bojovat za něco, co reálně Kladno nikam neposune. Jsem opravdu rád, že držíme, co jsme slíbili, a že modernizace trati Kladno - Praha postupuje podle plánu.
Nakonec je důležité, že se na stůl vrací možnost prodloužení trati do Dubí přes Švermov. To je myslím něco, na co bychom se měli soustředit," uzavřel Lukáš Hanes.