Začínají práce na projektu, který přesune nádraží na Veleslavíně pod zem.
Železnice v metropoli prochází dynamickým rozvojem, velký podíl na tom má probíhající modernizace trati na letiště a do Kladna. Do ní
spadá i úsek mezi Veleslavínem a Ruzyní, který postoupil do další fáze přípravy a získal projektanta. Dokumentaci pro společné povolení vytvoří společnosti SUDOP Praha a Moravia Consult Olomouc za 211 656 000 korun.
Největší změnou v rámci stavby projde nádraží na Veleslavíně, jeho podoba vzešla z architektonické soutěže. Koleje i nástupiště se přesunou pod zem, cestující navíc získají pohodlnější přestup na metro. Moderní parametry ale dostane celý navazující úsek. Přibude nová zastávka Praha-Liboc, zmodernizovaná stanice Praha-Ruzyně se přesune na opačnou stranu Drnovské ulice. Vlaky výrazně zrychlí. Například v úseku, kde je dnes traťová rychlost 40 km/h, se zvýší na dvojnásobek. Předpokládané náklady stavby dosahují téměř 10 miliard korun, práce by měly začít na konci roku 2026 a trvat tři roky.